Beskrivning
Då vi vill avla på nyare generationer och inte kan ha hur många hästar som helst så har vi nu ett avelssto som letar nytt hem. Vi har själva fött upp henne och är hennes enda ägare hittills i livet. Hon har fått 3 fina avkommor hos oss varav det äldsta i år fick gångartsdiplom på 3-års testet. Alla tre går att se hos oss. Snäll och enkel i hanteringen, kan stå på box och i lösdrift. Åker bra och lätt att lasta. Enkla fölningar och är en bra mamma åt det coola hållet. Ranghög och funkar bäst i mindre flockar eller med ett eget sällskap. Har gått i flock om 6 hästar hos oss. Rör sig mycket bra. Ej för ridning pga skada som man kan få mer info om. Har föl vid sidan idag och kan flytta vid årsskiftet.
Annons ID:PCEIkciXw