
Varmblod (Halvblod)
Livsnjutare söker livsnjutare! Hot shot är ett riktigt roligt SWB sto e.Hip Hop f. 2011 som är lätt att älska och passar den som tycker om att umgås med sin häst, säljes pga nytt jobb. Egen uppfödning, viss skadehistorik finns med lätt artros som bifynd. Sparsamt tävlad till felfri 140, även modern tävlad 140 med placering 135. Shottis hoppas inte så mycket just nu men ha

Svensk Ridponny
Riden och tränad regelbundet med inriktning dressyr men skulle förmodligen även passa inom WE eller trail. Gör skänkelvikning, öppna, sluta och förvänd galopp Snäll och trygg att rida ut på, lätt att hantera i alla situationer så som lasta, sko och duscha. Älskar att bli ompysslad. Funkar bra på både lösdrift och box, hon är lättfödd, maxad D-ponny (ej slutmätt) Ingen sk
Nordsvensk Brukshäst
Ofelia är ett fantastiskt sto som söker ett nytt hem för mer tid tid för körning, ridning mm. Hon har lämnat diplomston efter sig.
Övriga
Snöbollen som vi kallar honom är en fantastisk och rolig ponny för den lilla tuffa ryttaren. Startade sin tävlingskarriär hösten 2025 och plockar med sig rosetter på nästan varje tävling. Det bästa han vet är att visa upp sig på tävlingsbanan och har många år kvar att ge. Han anpassar farten efter sin ryttare och har en tydlig broms. Välriden i dressyr och kan de fle
Varmblod (Halvblod)
Wictory’s StarBoy valack född 20 April 2025. E: Skyline To B UE: Fürst Romancier Otroligt lättsam& lugn kille att hålla på med, inga problem med att lämna sina kompisar i hagen. Han är van att gå i grimma och grimskaft, lyfta fötter, har även åkt b-korts lastbil vilket inte va några problem! Han är visad på fölvisning med 82,2% där han fick 8 på sin skritt och galopp och

Varmblod (Halvblod)
Jag har nu tagit det tuffa beslutet att sälja min fina Baila. Baila är ett sto som är snäll och lätt i all hantering, snäll att rida på både hemma, på nya ställen och i skogen. En otittig häst som gör allt för att hjälpa sin ryttare. Med andra ord en perfekt häst för ryttaren som vill utvecklas tillsammans med en snäll häst! Går fint i dressyren och är enkel att rida p

Varmblod (Halvblod)
Snäll häst för den som vill göra jobbet själv. 3årig SWB valack Comfortuna VDL-Lancelot(Volitiare)-Cruising Svenskfödd säljes av uppfödaren, breeders trophy ansluten. Löshoppad två gånger, ej inriden
22Varmblod (Halvblod)
Femårig valack letar nytt hem. Calle är en supertrevlig häst som hoppar bra, trevlig att rida på marken och snäll i all hantering. Går bra att rida ut själv och i grupp, lätt att ha med sig. Fungerar
Shetlandsponny
Trevliga och korrekta minikillar - halvbröder - med utmärkta rörelser, ca 83 cm i mkh. Fullstammade, SA-fria, registrerade, chippade med pass, vaccinerade, regelbundet verkade och avmaskade, försäkr

Varmblod (Halvblod)
Kollar intresset om det är någon som är intresserad av våran unghingst. Planen är att visa honom på hingstbedömningen nästa år när han är fyra år men tänkte som sagt kolla av intresset. Hans syskon ä
1Gotlandsruss
Trevligt sto som lämnat många fina avkommor. Ej dräktig nu men trivs bäst att gå i avel. Endast seriösa köpare då hemmet är viktigast.
Svensk Ridponny
Felizhia är född 2005 och 126cm i manken. En snäll ponny med hjärta av guld, enkel i all hantering för både barn och vuxna. Står snällt på gången och Anpassar sig väl efter ryttaren, en trygg ponny so
Varmblod (Halvblod)
Superfin häst för den som vill göra jobbet själv. 3årig swb valack e: Cannobio (Casall) - Zürich (Berlin) - Garanco (Ramiro Z) Svenskfödd säljes av uppfödaren, breeders trophy ansluten. Löshoppad två
Gotlandsruss
Nu söker vår fina Obelina sitt nästa hem. Obelina är en trevlig, snäll och trygg B ponny som vi har haft i fem år. Våra döttrar har lärt sig rida på henne och hon har varit en väldigt fin ponny för v
5Islandshäst
Letar nytt hem till min fina häst på grund av att jag inte kan erbjuda det hon behöver. Stjärna har både EMS och astma. Det sistnämnda är inget hon har ont av i dagsläget, men hennes EMS ställer det e
Varmblod (Halvblod)
”Bart” är tredje generationen egen uppfödning. Comfortuna VDL - Maloubet De Pleville - Robin Z - Hartung - Sweet Mahrhu xx - Lansiär Mormor hade jätte mycket vinster och placeringar upp till 140 S
Araber
Sanaa Alsahra är ett arabiskt tvåårssto. Hon är född hos oss på gården (i norra Skåne). Sanaa är brun, har en underbart lång man och stora vackra ögon. Hon är rejäl, ädel, har fina rörelser, är lärakt
Islandshäst
Gabríel, söt och kontaktsökande unghingst 35.000 Jakob, projekthäst, osäker, fin modell, men kommer att ta tid. Valack 25.000 Vigdís, sto som fått ett par föl. Under inridning nu. Fina gångarter 35.
3Welsh
Hej! Vill du vara med från början och förgylla lilla Havannas tillvaro?! Ett riktigt trevligt sto som föddes nu i år som jag tror kan gå fint i både avel och dressyr framförallt. Både hon och hennes f
1Varmblod (Travare)
Sto , 5år , varmblodstravare Ett sto som inte räcker till på travbanan söker nu efter ett nytt hem som ridhäst/sällskapshäst. Snäll i all hantering. Aldrig varit skadad eller behandlad. Funkar till
Varmblod (Halvblod)
Penny är en mkt snygg häst med tre bra gångarter hon ger en härlig ridkänsla. Hon är uppmärksam och lagom pigg. Snäll och okomplicerad i hanteringen. Grön i hoppningen men har talang och tycker det är
31KWPN
Odd är en hoppstammad valack född 2019 E: Brantzau VDL EE: Baloubet du rouet UE: Wittinger VDL En stor häst med stort hjärta. Snäll i hanteringen, mys och uppmärksamhet är det bästa han vet. Komme
Varmblod (Halvblod)
Hej, om helt rätt hem dyker upp så är min San Siroo till salu. Han är född -11 170 cm e:Sir oldendburg-Cortez-Amiral. Dubbeldiplom som 4 åring och gick Falsterbo som 5 åring. Jag har ägt han hela
5PRE
Inser att vår fina tjej är för fin för att pryda hagen och säker därför någon som kan njuta av denna skönhet. Hon är en trevlig häst där man alltid har ett leende på läpparna när man rider. En känsli