Varmblod (Halvblod)
Kollar intresset för min 4åriga valack med trevlig stam. Kenneth som han kallas till vardags är extremt trevlig och lätthanterlig kille. Han är ca 170-172 i mankhöjd. Jag köpte han förra sommaren oi
6Varmblod (Halvblod)
Toppen fint SWB sto säljes!🌟 e: Asterix de couleur- chairman la Silla jätte trevlig, bra benställning. Mamma Sivan har mycket bra stam som i generationer gett framgångsrika hästar upp till svår klass