Beskrivning
Kollar intresset för min 4åriga valack med trevlig stam.
Kenneth som han kallas till vardags är extremt trevlig och lätthanterlig kille.
Han är ca 170-172 i mankhöjd.
Jag köpte han förra sommaren oinriden och har lagt väldigt mycket tid från backen för att få han att känna sig trygg.
Är idag riden i alla gångarter på bana och ut i skogen.
Har vid 2 tillfällen kastat sig upp i luften så att jag har tappat balansen och fallit av, har tyvärr slagit mig rejält och känner att jag behöver en mindre & äldre häst då jag har flyttat till egen gård utan ridbana.
Kenneth är snäll i all hantering så som lasta, verka, tömköra (både på bana och skogen) osv.
Lite skeptisk för att bli duschad och sprayad med flugspray men gör inget dumt.
Går idag på lösdrift och barfota.
Har inte bråttom att bli av med honom, kan tänka mig byta mot mindre äldre häst.
Annons ID:U1ZP-VfPC