Varmblod (Halvblod)
Kollar intresset för min 4åriga valack med trevlig stam. Kenneth som han kallas till vardags är extremt trevlig och lätthanterlig kille. Han är ca 170-172 i mankhöjd. Jag köpte han förra sommaren oi