Beskrivning
Svart sadel i skinn
17”
Vet inte märke men kvaliteten är mycket bra. Står XV på kåpan vilket jag tolkar som att den är extra vid men skulle nog ändå bara sträcka mig till vid.
Några små(!) märken som absolut inte stör
Fler bilder eller andra frågor välkomnas
Annons ID:Xa9IW7f8F