Fullblod
Jag har ledsamt nog behöva ta beslutet att sälja min häst. I ett av de sista träningsjobben innan Bushmills tänkta säsongsdebut så konstaterade jag att han fick näsblod. Det var första gången någonsin
41Fullblod
Har i tankarna att eventuellt sälja min fina vän Tequila. Jag har ägt henne i cirka 2 år och innan dess har hon gått som avelssto och galopphäst i ung ålder. Hon har endast gjort 11 starter Hon är en