5Hej! Jag söker ett hem till min fina dressyrinriktad sto född -03. Hon är väldigt balanserad och lugn, även om ibland det lilla hon har av arab i sig kan komma ut. Otroligt fin i hantering och i ridn
1Söker fodervärd till min fjording (valack, f. 2012) p.g.a. jobb utomlands. Minst 1 år, möjligen längre. 💗 Är du intresserad av att utvecklas tillsammans med din hästkompis? 😌 Är du lugn och tålmo
41Det är med sorg i hjärtat jag har bestämt för att låna ut mitt superfina hoppsto till avel för ett föl, ej till ridning. Hon lånas endast ut som avelsto pga mitt hälsotillstånd. Hon är efter Cristallo