Varmblod (Halvblod)
Jag har nu valt att sälja mitt fina sto Belle på grund av studier, vilket medför att jag inte kan lägga den tiden som hon förtjänar. Jag köpte henne som 5-åring utav uppfödaren (är uppfödd på lösdrift