Sadlar
Tysk kvalitetssadel i otroligt gott skick. Jag har bara ridit med stigläderna under kåpan så det finns väldigt lite tecken på användning. 32.5 i bomvidd och sadeln är omvärmningsbar. Sits 17,5. Hela s