Beskrivning
Det här är det värsta jag någonsin har gjort men just nu har jag inget annat val hur mycket det än tar emot. Amandine är världens snällaste häst i all hantering hon älskar att bli ompysslad. I ridningen är det viktigt att man är lugn och tydlig annars förstår hon inte riktigt vad hon ska göra. Tyvärr har hon sprickor i båda framhovarna och har haft det i en längre period dom är kollade av både hovslagare och veterinärer. Hon hade fång för snart 1 år sen så hon går inte på bete. Hovarna ska inte belastas så hårt så jag brukar rida lugnt 2-4 gånger i veckan. Jag säljer henne som skogsmulle/sällskap
Annons ID:MLTHiXJAw