Ridsport | Trav | Skötsel och vård | Foder och vitaminer | Stall och byggnader | Efterlyses | Övrigt
Här kan du ställa frågor, om allt som har med hästar att göra och få svar av andra läsare
OBS! Endast ämnen som har anknytning till hästar/hästsport.
Sök i forumet:
FörfattareFrågaDatum
LinaOberoende foderstats uträknare!

Hjälper dej att räkna ut en foderstat till din häst. Tycker du det är svårt att veta hur mycket och vad din häst ska äta? Sätter den inte muskler eller lägger på sej i vikt? Det kan bero på en felaktig foderstat, något som saknas eller obalans mellan  olika ämnen. En rätt räknad foderstat gör att du sparar pengar på foder du aldrig hade behövt köpa. Dumt att köpa dyrt färdig foder när man kan komponera ett anpassat egenfoder till din häst! Det enda du behöver en är grovfoder analys. Ring eller ma ila för mer info!
Pris:50:-/analys

Maila hastgalen1@hotmail.com  
2011-08-10 17:18
FörfattareSvarDatum
Elin Sv: Oberoende foderstats uträknare!

Man kan göra det själv, enkelt och lätt på http://hippocampus.slu.se/hastens_foder/foderstatsprogram/enter.cfm

:) 
2011-08-10 20:40
Lina Sv: Oberoende foderstats uträknare!

Ja det kan man, men jag skulle aldrig lite på ett dator program när jag ska räkna till mina hästar! 
2011-08-10 23:08
Lisa Sv: Oberoende foderstats uträknare!

Det är så olika från individ till individ....det går aldrig att lita helt på en uträknad stat. Vem som än gjort den. 
2011-08-11 09:56
Elin Sv: Oberoende foderstats uträknare!

Funkat utmärkt på mina. Och dom lever. 
2011-08-13 16:47
Frida Sv: Oberoende foderstats uträknare!

Jag har fått hjälp med foderstat GRATIS till alla mina hästar genom Krafft. Så det är inget man behöver betala för. 
2011-08-14 15:48
ulrika Sv: Oberoende foderstats uträknare!

Jag har inget analyserat hö alls och mina lever också......och jag tror faktiskt att de mår fantastiskt bra! 
2011-08-14 16:22
Nettan Sv: Oberoende foderstats uträknare!

Frida: Krafft är inte direkt oberoende.... 
Anledningen till att den är gratis är för att dom ska få sälja mer foder! 
2011-08-14 16:38
Frida Sv: Oberoende foderstats uträknare!

Jag blandar mitt foder själv, dvs havre betfor vetekli osv, det enda jag använder av kraffts produkter är mineralerna. 
2011-08-14 17:39
Skriv svar
Namn:
Meddelande:
Ange summan av 1+1:  (spamskydd)
Startsida | Avancerad sökning | Regler | Gå till HästNets Startsida
Här kan du ställa frågor, om allt som har med hästar att göra och få svar av andra läsare
OBS! Endast ämnen som har anknytning till hästar/hästsport.